05 augusti 2012

Kameraremmar

Nu har jag officiellt ''lanserat'' mitt kameraremms projekt som jag funderat på länge.

Det jag kommer gör är att jag kommer ta kort på olika kameraremmar jag ser eller får bilder från er.
Sedan kommer jag lägga i hop dessa så man kommer få se dem ganska snabbt i ett bildspel men få se hur många olika remmar det finns. Vill du vara med så mejla din bild till  fotostridh@hotmail.se 
Vill du vara med så mejla bilden till den adress ovanför, döp bilden till det du heter så kan jag skriva vilkas bilder som har varit med och bildens format ska helst vara jpg. Bilden ska vara så enkel som möjligt och likna den som är ovanför. (spelar ingen roll vilket märke eller om det överhuvud taget står något)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kontaktas även på fotostridh@hotmail.se